Steeds meer regiotaxiklanten maken gebruik van mobiele telefoons, computers of tablets. Daarom bieden we MijnTaxiApp aan voor de gebruikers van Regiotaxi 's-Hertogenbosch.
MijnTaxiApp vormt een aanvulling op de bestaande dienstverlening.
Met MijnTaxiApp kunt u:
- Een rit reserveren en zien hoeveel deze kost;
- Uw eigen gebruiksinformatie inzien;
- Zien wat uw reisbudget is (als dat van toepassing is);
- Op een kaartje zien waar uw bestelde taxi zich bevindt.
Waar kunt u MijnTaxiApp vinden?
U kunt MijnTaxiApp vinden via deze link. Dat kan zowel met uw mobiele telefoon, computer of een tablet. Als u voor de eerste keer gebruik maakt van de MijnTaxiApp moet u zichzelf eerst registreren. Dit kunt u doen door in de MijnTaxiApp de knop 'registreren' te kiezen. Eenmaal geregistreerd en ingelogd in MijnTaxiApp vindt u een uitgebreide helpfunctie met een handleiding over de werking van de app.
Nog vragen?
Hebt u nog vragen over MijnTaxiApp of over het gebruiken ervan dan kunnen de medewerkers van de Klantenservice van PZN u altijd verder helpen.
Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 013 – 549 99 54 op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.
Let op
MijnTaxiApp is niet te downloaden in de App Store of in Google Play. Het is een webapplicatie die via een internetlink (taxiapp.pzn-bv.nl) bereikbaar is.